دانلود گل های بازی رئال مادرید و بارسلونا در کوپا دل ری 2012

http://up.vatandownload.com/images/nhi8iam51hg9gs7kjbn3.jpg

دو شب گذشته یکی از جذاب ترین مسابقه های فوتبال در قالب جام حذفی اسپانیا نمایش داده شد . در این مسابقه تیم بارسلونا موفق شد تیم رئال مادرید را 2 بر 1 شکست دهد . رونالدو برای تیم رئال و کارلوس پویول و اریک آبیدال برای تیم بارسلونا گلزنی کردند . گل های این بازی با کیفیت Full HD و فوق العاده بالا آماده دانلود است . برای دانلود گل ها به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب ...

دانلود سوپرگل بسیار زیبای Chris Maguire در بازی زیر 21 ساله ها

http://up.vatandownload.com/images/kemfqalbu8pn0pr1izmq.jpg

در این پست یک سوپرگل بسیار دیدنی از کریس مکگویر که در رقابت های زیر 21 ساله ها به ثمر رسیده را اماده کرده ایم . بیش تر از این صحبت نمی کنیم خودتون این گل رو نگاه کنید و لذت ببرید .

ادامه مطلب ...

دانلود کلیپ بسیار زیبای جام ملت های اروپا 2008

http://up.vatandownload.com/images/z6b6x7e8ml79wpmn62du.jpg

جام ملت های اروپا یک جام دیدنی و بسیار بیاد ماندنی بود که با قهرمانی ماتادور ها به پایان رسید . در این پست یک ویدئو بسیار زیبا با کیفت فوق العاده بالا از این مسابقات برایتان آماده کرده ایم که میتواند بسیار خاطره انگیز باشد . این ویدئو در مراسم قرعه کشی جام ملت های اروپا 2012 پخش شد و کاملا جدید می باشد . هم اکنون این کلیپ زیبا رو میتونید از ادامه مطلب دانلود کنید .

ادامه مطلب ...

دانلود گل جواد نکونام برای اوساسونا در مقابل بتیس

http://up.vatandownload.com/images/xxwvb9okggvgc5uwcgz.jpg

جواد نکونام این گل را در شرایطی حساس در دقیقه 93 در حالی که بازی مساوی بود روی یک ضربه ی ایستگاهی به زیبایی به ثمر رساند . این گل زیبا رو میتونید از ادامه مطلب با کیفیت بالا دانلود کنید .

ادامه مطلب ...

دانلود هایلایت مسابقه منچستر یونایتد و بایرن مونیخ

http://up.vatandownload.com/images/kut6xi56oul2usfaavu0.png

بازی منچستر یونایتد و بایرن مونیخ در فینال جام باشگاه های اروپا از اون بازی هایی بود که هرگز از یاد فوتبال دوستان نمیره . بازی ای که در 2 دقیقه بایرن را از عرش به فرش کشاند .
بیش از این چیزی نمیگم هایلایت این مسابقه جذاب و بیاد ماندنی رو میتونید از ادامه مطلب دانلود کنید

ادامه مطلب ...