دانلود کلیپ ویژه و دیدنی 10 گل برتر لیگ انگلیس 12 - 2011

http://www.up.vatandownload.com/images/g4i3ngrr0ojdlb2cq81g.jpg


در این کلیپ ویژه و بسیار دیدنی میتونید 10 گل برتر رقابت های لیگ جزیره رو ببینید . کلیپ به خوبی ویرایش شده و آهنگ زیبایی هم روش هست . برای دیدن لیست گل های درون کلیپ و دانلود این کلیپ زیبا به ادامه مطلب بروید .


لیست گل های درون کلیپ :

10 - گل لوکا مودریچ به بولتون

9 - گل فریز کمپل به نورویچ سیتی

8 - گل برایان روییز به اورتون

7 - گل رایان تیلور به اورتون

6 - گل رابین فن پرسی به اورتون

5 - گل حاتم بن عرفا به بولتون

4 - گل سباستین کواتش به کویینز پارک رنجرز

3 - گل پیتر کراوچ به منچستر سیتی

2 - گل لوییس سوارز به نورویچ سیتی

1 - گل پاپیس سیسه به چلسی


اسکرین شات حاوی تمامی اطلاعات ویدئو :

http://www.up.vatandownload.com/images/rc6fkd67dlu9h8x6ojt.jpg


پسورد : www.footballbest.blogsky.com

حجم : 93 مگابایت

مدت زمان کلیپ : 4 دقیقه و 30 ثانیه

Download

نظرات 2 + ارسال نظر
همایون شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ب.ظ

من کلیپو دانلود کردم ولی باkm player و total video player و media player هر کاری کردم پخش نشد چه کنم؟

کلیپ هیچ مشکلی نداره ...
آخرین نسخه Codec رو دانلود و نصب کنید

همایون یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:10 ب.ظ

اگه مهشه لینک اهنگشو بزارید میخام دانلود کنم یا حداقل اسمشو برام بنویسین

آخر کلیپ بود که
Jae Swift Ft . Anna
Little Did He Know

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد