دانلود کلیپ تبلیغاتی جدید نایک با حضور نیمار

http://s3.picofile.com/file/7403750428/Neymar_Nike_Comercial_FootBallBest.jpg

در این پست یک کلیپ تبلیغاتی جدید از نایک با حضور نیمار ستاره برزیلی قرار داه ایم . برای دانلود ابن کلیپ به ادامه مطلب بروید .

ادامه مطلب ...

دانلود ویدئوی ضربات پنالتی بازی اسپانیا و ایتالیا در یورو 2008

http://s3.picofile.com/file/7405614187/Spain_Vs_Italy_Penalties_Euro_2008_FootBallBest.jpg

همان طور که میدانید در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های اروپا 2008 دو تیم اسپانیا و ایتالیا در برابر هم قرار گرفتند . سرانجام این نیرد حساس و مظطرب کننده به ضربات پنالتی کشیده شد . برای تجدید خاطره ویدئوی ضربات پنالتی این مسابقه در این پست قرار گرفته است . برای دانلود این ویدئو به ادامه مطلب بروید .

ادامه مطلب ...

دانلود یک کلیپ زیبا از فرناندو تورس به نام اعتقاد

http://s3.picofile.com/file/7403750642/Fernando_Torres_Chelsea_v_Newcastle_United_xAS6ACgTHUbl.jpg

فرناندو تورس سال گذشته طی یک انتقال جنجالی با رقم خیره کننده 50 مبلبون پوند آنفیلد را ترک کرده و به باشگاه چلسی پیوست . فرناندو هرگز در چلسی نتوانست فروغ دوران حضورش در لیورپول را تکرار کند . در این ویدئو می توانید لحظات سخت فرناندو تورس و سپس گل های او در این باشگاه را مشاهده کنید . برای دانلود این ویدئو به ادامه مطلب بروید .

ادامه مطلب ...

دانلود کلیپ بهترین گل ها ، حرکات و لحظات استیون جرارد در لیورپول

http://s3.picofile.com/file/7478011933/Steven_Gerrard_Best_Goals_And_Skills_For_Liverpool_FootBallBest.jpg

در این پست یک کلیپ بسیار زیبا از بازیکن بزرگ تیم لیورپول یعنی استـیون جـرارد قرار گرفته است . استیون جرارد از سال 1998 تا کنون به تیم لیورپول وفادار بوده است ، وی در  584 بازی برای این تیم به میدان رفته است و 150 بار با پیـراهن این تیم موفق به گلـزنی شده است . در این کلیپ زیبا بهترین گل ها ، حرکات و لحظات این بازیکن در دوران حضورش در تیم لیورپول قرار گرفته است . برای دانلود این کلیپ زیبا به ادامه مطلب بروید .

ادامه مطلب ...

دانلود یک کلیپ جذاب و دیدنی از تیم ملی اسپانیا در یورو 2012

http://s1.picofile.com/file/7435040963/Spain_Euro_2012_FootBallBest.jpg

در این پست یک ویدئو بسیار دیدنی با کیفیت بالا و میکس عالی از تیم ملی اسپانیا در یورو 2012 قرار گرفته است . همان طور که میدانید تیم اسپانیا با پشت سر گذاشتن رقیبان بزرگش موق به فتح یورو 2012 شد . در این کلیپ گلچینی از بهترین لحظات و گل های این تیم پرطرفدار در جام ملت های اروپا و حرکات بازیکنان مطرح این تیم همچون داوید سیلوا ، آندرس اینیستا ، فرناندو تورس ، یوردی آلبا ، سسک فابرگاس و ... قرار گرفته است . برای دانلود این کلیپ زیبا به ادامه مطلب بروید .

ادامه مطلب ...