دانلود کلیپ تبلیغاتی نایک با عنوان برزیل در مقابل برزیل

http://s1.picofile.com/file/7521309993/Brazil_Vs_Brazil_FootBallBest.jpg


در این کلیپ تبلیغاتی زیبا از نایک ، تیم ملی برزیل در مقابل برزیل به میدان می رود . در این کلیپ تعداد زیادی از ستارگان فوتبال برزیل از جمله رونالدو ، گانسو ، نیمار ، پاتو و سیلوا حضور دارند . برای دانلود این کلیپ زیبا به ادامه مطلب بروید .

ادامه مطلب ...

دانلود یک کلیپ جدید از آنتونیو والنسیا در سال 2012

http://s1.picofile.com/file/7521294729/Antonio_Valencia_FootBallBest.jpg


آنتونیو والنسیا وینگر با تکنیک تیم منچستر یونایتد در فصل گذشته به عنوان بهترین بازیکن فصل این تیم جایزه سر مت بازبی را برد . او همین طور در این فصل شماره 7 را می پوشد که برای هواداران یونایتد بسیار پر خاطره است . در این کلیپ می توانید بهترین حرکات و گل های این بازیکن اکوادوری را در فصل گذشته تماشا کنید . برای دانلود این کلیپ زیبا به ادامه مطلب بروید .

ادامه مطلب ...

دانلود گل های زلاتان ایبراهیمویچ به المپیک مارسی

http://s1.picofile.com/file/7524487953/Ibrahimovic_Goals_Vs_Marseille_FootBallBest.jpg


در مهم ترین بازی هفته هشتم لیگ لوشامپیونه فرانسه دو تیم بالانشین مارسی و پاریسن ژرمن در مقابل هم قرار گرفتند. در این مسابقه که با نتیجه 2-2 به پایان رسید زلاتان دو گل دیدنی به ثمر رساند. برای دانلود گل ها به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب ...

دانلود منتخب 5 گل برتر دور دوم مسابقات جام باشگاه های اروپا

http://s3.picofile.com/file/7524488488/UCL_2012_13_Matchday_2_Top_5_Goals_FootBallBest.jpg


در این پست 5 گل برتر دور دوم جام باشگاه های اروپا رده بندی شده و برای دانلود قرار داده شده است. برای دانلود این گل ها به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب ...

دانلود گل های بازی رئال و بارسلونا در هفته ی هفتم لالیگا

http://s1.picofile.com/file/7524486983/Real_Vs_Barca_Goals_FootBallBest.jpg


در مهم ترین مسابقه هفته هفتم لالیگا دو تیم قدرتمند رئال مادرید و بارسلونا در مقابل هم قرار گرفتند. سرانجام این مسابقه هیجان انگیز با نتیجه 2-2 مساوی به پایان رسید . کریستیانو رونالدو هر دو گل رئال و لیونل مسی هر دو گل بارسلونا را به ثمر رساند . برای دانلود هر چهار گل این مسابقه در یک فایل فشرده به ادامه مطلب بروید .

ادامه مطلب ...